Bytte og retur
Er du misfornøyd med et produkt, eller bare har lyst på noe annet? Vi hjelper deg med bytte og retur.
Skyldes returen en reklamasjon pga skade eller feil, tar vi ansvar for returkostnaden. Andre bytter og returer belastes kunden. All bytte/retur skjer med frakt via Posten. Du mottar returetikett (QR kode) på E-post, og leverer inn forsendelsen til ditt nærmeste Posten innleveringsted. Returkostnaden trekkes fra opprinnelig ordrebeløp.
Returadresse:
Du har reklamasjonsrett på alle varer kjøpt hos oss i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Garantier tilbudt ut over reklamasjonsfristen opplyses i produktets annonse.
Kontakt oss på telefon eller mail. Vi svarer deg så snart vi kan. Normal behandlingstid via mail er 1-2 virkedager.
Vilkår/veiledning for godkjent retur/bytte av vare:
- Prøving av produkt/størrelse innendørs er i orden, men utover dette må varen være ubrukt.
- Produkter kan ikke være møkkete, lukte eller være fulle av f.eks dyrehår.
- Merkelapper/tags må henge på produktet og annen original emballasje må være intakt.
- Ikke teip eller skriv direkte på original emballasje.
- Produktet må fremstå som nytt slik at det kan selges videre.
Tlf: +47 476 82 326
Mail: info@sea-breeze.no
Postadresse:
Org.nr: 912 569 225 MVA