Retur og reklamasjon

Er du misfornøyd med et produkt, eller bare har lyst på noe annet? Vi hjelper deg med retur og reklamasjon.

Har en vare gått i stykker, eller det ser ut som at varen har blitt skadet under transport. Vi vil forsøke å løse problemet på en enkel og effektiv måte ved å bytte eller reparere varen, eventuelt kreditere kjøpet hvis ikke varen kan repareres eller byttes. Ved kreditering vil du få pengene tilbake innen 14 dager fra dagen vi mottar din retur. Er det feil på din vare dekker vi returkostnader. Husk alltid å avtal returer før du sender dem til oss i posten.

Du har reklamasjonsrett på alle varer kjøpt hos oss i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Garantier tilbudt ut over reklamasjonsfristen opplyses i produktets annonse.

Kontakt oss på telefon eller mail. Vi svarer deg så snart vi kan. Normal behandlingstid via mail er 1-2 virkedager.

 

Tlf: +47 476 82 326

Mail: info@sea-breeze.no

 Postadresse:

SeaBreeze co/Pettersen Import
Hagebyveien 8b
3050 Mjøndalen

Org.nr: 912 569 225 MVA