Bytte og retur

Er du misfornøyd med et produkt, eller bare har lyst på noe annet? Vi hjelper deg med bytte og retur.

Skyldes returen en reklamasjon pga skade eller feil, tar vi ansvar for returkostnaden. Andre bytter og returer belastes kunden. All bytte/retur skjer med frakt via Posten. Du mottar returetikett (QR kode) på E-post, og leverer inn forsendelsen til ditt nærmeste Posten innleveringsted. Returkostnaden trekkes fra opprinnelig ordrebeløp. 

Returadresse:

SeaBreeze
Svelvikveien 671
3060 Svelvik
Tlf: +47 47682326
Har en vare gått i stykker, eller det ser ut som at varen har blitt skadet under transport. Vil vi forsøke å løse problemet på en enkel og effektiv måte ved å bytte eller reparere varen, eventuelt kreditere kjøpet hvis ikke varen kan repareres eller byttes. Ved kreditering vil du få pengene tilbake innen 14 dager fra dagen vi mottar din retur. Er det feil på din vare dekker vi returkostnader. Husk alltid å avtal returer før du sender dem til oss i posten.

Du har reklamasjonsrett på alle varer kjøpt hos oss i henhold til Forbrukerkjøpsloven. Garantier tilbudt ut over reklamasjonsfristen opplyses i produktets annonse.

Kontakt oss på telefon eller mail. Vi svarer deg så snart vi kan. Normal behandlingstid via mail er 1-2 virkedager.

Vilkår/veiledning for godkjent retur/bytte av vare:

  • Prøving av produkt/størrelse innendørs er i orden, men utover dette må varen være ubrukt. 
  • Produkter kan ikke være møkkete, lukte eller være fulle av f.eks dyrehår. 
  • Merkelapper/tags må henge på produktet og annen original emballasje må være intakt.
  • Ikke teip eller skriv direkte på original emballasje.
  • Produktet må fremstå som nytt slik at det kan selges videre. 

Tlf: +47 476 82 326

Mail: info@sea-breeze.no

 Postadresse:

SeaBreeze co/Pettersen Import
Svelvikveien 671
3060 Svelvik

Org.nr: 912 569 225 MVA