Refund policy

 

Retningslinjer for angrerett 

OBS! Se egne retningslinjer/vilkår for "utleie" og "arrangementer og billetter".

Etter norsk lov (Angrerettloven) har du rett til å angre på et kjøp innen 14 dager.

  • Hos SeaBreeze har du utvidet 30 dager retur- og angrerett. 
  • Angrer du på kjøpet, må dette meldes til oss innen 30 dager etter at varen er mottatt.
  • Kjøper står selv for fraktkostnadene ved retur av en vare. Beløpet trekkes fra opprinnelig ordre ved mottatt retur. Returkostnad kr. 99,-

Vilkår/veiledning for godkjent retur/bytte av vare:

  • Prøving av produkt/størrelse innendørs er i orden, men utover dette må varen være ubrukt. 
  • Produkter kan ikke være møkkete, lukte eller være fulle av f.eks dyrehår. 
  • Merkelapper/tags må henge på produktet og annen original emballasje må være intakt.
  • Ikke teip eller skriv direkte på original emballasje.
  • Produktet må fremstå som nytt slik at det kan selges videre. 

Retur av produkt i original emballasje avtales med oss på mail/telefon. Alle våre returordre sendes via Posten. Etter avtale får du QR kode for returfrakt på e-post. Sendingen innleveres til ditt nærmeste Posten innleveringssted. Returfrakten trekkes fra ditt opprinnelige ordrebeløp ved refusjon. Returfrakt kr. 99,- Ved reklamasjon er returen gebyrfri.

Returadresse:

SeaBreeze co/Pettersen Import

Svelvikveien 671

3060 Svelvik

Ved refusjon av beløp ved benyttelse av angreretten, vil refunderingen aktiveres når produktet er mottatt i retur og blitt kontrollert. Når varen er kontrollert og godkjent, vil det ta ytterligere ca. en uke før pengene er overført. Totalt maks 14 dager. 

Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller e-post for assistanse.